Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna om frakt & leverans.
Frakt & leverans
Standardfrakt kostar 159 kr - oavsett inköpsvärde. Respektive kostnad visas i samband med utcheckningen. Kostnaden för returer är 159 kr. Vid en eventuell retur kommer returkostnaden att dras av från din återbetalning.
Tyvärr erbjuder vi inte expressleverans till Sverige.
Den exakta leveranstiden beror på vår logistikleverantör DHL och Postnord, men det tar normalt 2-4 arbetsdagar beroende vart i Sverige du bor.
Du får alltid ett e-postmeddelande när din beställning lämnar vårt lager. E-postmeddelandet innehåller ett spårningsnummer som du kan använda för att spåra ditt paket.
Du kan när som helst se var ditt paket befinner sig med hjälp av funktionen för sändningsspårning.
Besök följande länk: www.valmano.se/serviceportal
Där kan du följa statusen för ditt paket dygnet runt. När din beställning har överlämnats till pakettjänsten får du ditt spårningsnummer från oss via e-post.
Dina varor skickas med DHL och Postnord. När din beställning lämnar vårt lager skickar vi ett e-postmeddelande med ditt spårningsnummer till dig. På så sätt kan du hålla reda på hur det går med din beställning på den berörda logistikpartnerns webbplats.
Kontakta gärna vår kundtjänst. De hjälper dig att spåra ditt paket så snabbt som möjligt.
✔ Måndag till fredag 09:00-17:00
✔ kundservice@valmano.se
Vår svenska butik skickar inom Sverige. Vi finns även representerade i följande länder:
Danmark på www.valmano.dk
Tyskland på www.valmano.de
Frankrike på www.valmano.fr
Nederländerna på www.valmano.nl
Italien på www.valmano.it