★ Stort utbud ★ Kända märken ★

Kunduppgifter

För att se din beställningshistorik eller dina sparade adresser loggar du in via ditt VALMANO-konto. Här kan du också hitta lagrad information om dina favoritmärken och hantera dina önskemål om nyhetsbrev och utskick.

Hur kan jag annullera en beställning?
Hur kan jag annullera en beställning?

Du har rätt att returnera beställningen inom 30 dagar utan att ange någon orsak.

När de beställda varorna har levererats kan du returnera dem inom returperioden. Returperioden är 30 dagar efter faktureringen. En retur kostar 49 kr.

Om du ännu inte har fått någon leveransbekräftelse kan du försöka avbryta beställningen på kundkontot. Observera att det endast är möjligt att avbryta beställningar inom en begränsad tidsram, efter orderbekräftelsen men innan paketet har lämnat vårt lager.

Hur kan jag prenumerera på eller avregistrera mig från nyhetsbrevet?
Hur kan jag prenumerera på eller avregistrera mig från nyhetsbrevet?

Du kan prenumerera på nyhetsbrevet via följande länk:  https://www.valmano.se/newsletter

Du kan när som helst avregistrera dig från nyhetsbrevet via länken för avregistrering i nyhetsbrevet.

Hur kan jag radera mina kunduppgifter?
Hur kan jag radera mina kunduppgifter?

Du kan när som helst begära att dina uppgifter raderas. Skicka ett e-postmeddelande med begäran om radering till personuppgifter@valmano.se

Du kan hitta detaljerad information om dataskydd här.
Om du bara vill avaktivera ditt konto kan du göra det direkt i ditt kundkonto. För att göra detta loggar du in på ditt kundkonto och väljer knappen "Inaktivera konto" i menyn.

Kan jag ändra mina personuppgifter?
Kan jag ändra mina personuppgifter?

Som registrerad kund kan du ändra dina personuppgifter i ditt kundkonto. Detta gör du genom att logga in på ditt kundkonto och ändra uppgifterna i det önskade området.

Om du har gjort dina beställningar som gäst kan du inte längre göra ändringar eftersom du inte har något konto hos oss.

Om du gör en ny beställning måste du ange dina uppgifter på nytt.

Cookies & sekretess
Cookies & sekretess

För att ge dig den bästa möjliga webbutiksupplevelsen och visa anpassade erbjudanden använder vi cookies och trackingmetoder på vår webbplats. Detaljerad information finns i våra villkor.

Jag har glömt mitt lösenord, hur kan jag få ett nytt lösenord?
Jag har glömt mitt lösenord, hur kan jag få ett nytt lösenord?

Om du har glömt ditt lösenord klickar du på knappen "Glömt lösenord". Du hittar den här knappen under fältet där du loggar in på ditt kundkonto.

Dataanvänding vid gästbeställning
Dataanvänding vid gästbeställning

Förutom att behandla dina uppgifter om din beställning använder vi dem också för att skicka erbjudanden om liknande produkter och för att skicka e-postmeddelanden för att bedöma kvaliteten.


Mer information finns i vår sekretesspolicy.

** Tillverkarens rekommenderade detaljhandelspris.